Ταξιδιωτική ασφάλιση

Αγορά

Είμαι υπάλληλος του ομίλου ΟΤΕ με ποιο τρόπο μπορώ να αγοράσω online το πρόγραμμα ταξιδιωτικής ασφάλισης που επιθυμώ;

Κάντε “κλικ” στη Ταξιδιωτική Ασφάλιση. Εισάγετε Username & Password (για προνομιακά ασφάλιστρα για το ανθρώπινο δυναμικό του Ομίλου ΟΤΕ). Ακολουθήστε τα απλά στη χρήση βήματα πρότασης και ασφάλισης της ιστοσελίδας http://www.e-mondial.gr/ . Μπορείτε να αγοράσετε το συμβόλαιο σας online χρησιμοποιώντας πιστωτική ή χρεωστική κάρτα (Visa, Mastercard) . Μόλις ολοκληρώσετε την αγορά σας θα εμφανιστεί το voucher/συμβόλαιο σας ώστε να το εκτυπώσετε.
Όλα γίνονται online, δεν σας αποστέλλεται τίποτα ταχυδρομικώς.

Που θα βρω το Username & Password που μου παρέχει τα προνομιακά ασφάλιστρα για το ανθρώπινο δυναμικό του Ομίλου ΟΤE;

Στο u-link & στο microcosmos. Θα σας κοινοποιηθεί και με sms.

Πόσο κοστίζει ένα συμβόλαιο ταξιδιωτικής ασφάλισης;

Τα ασφάλιστρα διαφοροποιούνται ανάλογα με το πρόγραμμα που θα επιλέξετε, τον αριθμό των ατόμων ,τη διάρκεια αλλά και τον προορισμό του ταξιδιού. Για να δείτε πόσο κοστίζει η ταξιδιωτική ασφάλιση, εισάγετε τις ημερομηνίες και τον προορισμό σας και πατήστε: εμφάνιση τιμών.

Έχει σημασία με ποιον έχω κάνει τις κρατήσεις μου;

Όχι, η ταξιδιωτική ασφάλιση της Mondial Assistance μπορεί να αγοραστεί ξεχωριστά.

Πότε μπορώ να αγοράσω την ασφάλιση μου;

Μπορείτε να αγοράσετε την κάλυψη της ακύρωσης αναχώρησης εντός 48 ωρών από την αγορά των εισιτηρίων ενώ την ταξιδιωτική ασφάλιση μπορείτε να την αγοράσετε ακόμα και 24 ώρες πριν την αναχώρησή σας.

Τι γίνεται εάν αλλάξω γνώμη και θέλω να ακυρώσω το συμβόλαιό μου;

Σε περίπτωση που οι καλύψεις δεν είναι κατάλληλες για τις απαιτήσεις σας, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε με τη Mondial Assistance εντός 14 ημερών από την ημερομηνία έκδοσης του συμβολαίου. Εάν κατά τη διάρκεια του χρονικού αυτού διαστήματος (14 ημερών) έχετε ταξιδέψει ή θέλετε να προβείτε σε αίτηση αποζημίωσης, η Mondial Assistance έχει το δικαίωμα να ζητήσει τα δικαιολογητικά των δαπανών που κάνατε χρησιμοποιώντας αυτές τις υπηρεσίες. Τα δικαιώματα ακύρωσης δεν ισχύουν μετά την πάροδο της χρονικής περιόδου των 14 ημερών.

Μπορώ να αγοράσω ταξιδιωτική ασφάλιση για δικά μου πρόσωπα που ταξιδεύουν μαζί με μένα ή χωρίς εμένα ?

Ναι, μπορείτε να αγοράσετε ταξιδιωτική ασφάλιση για τα δικά σας πρόσωπα που ταξιδεύουν και χωρίς εσάς.

Υπάρχει δυνατότητα αγοράς συμβολαίου ταξιδιωτικής ασφάλισης offline;

Για κάθε ταξίδι σας επαγγελματικό ή αναψυχής επικοινωνήστε μαζί μας 09.00-17.00
Δευτέρα με Παρασκευή: ΟΤΕ Ασφάλιση:
Τηλέφωνο: + 30 210 32 48 400 (εσ-13 & 16)
Fax: +30 210 32 49 410
Επιλέξτε το πρόγραμμα ταξιδιωτικής ασφάλισης για εσάς & την οικογένεια σας, για κάλυψη στην Ελλάδα ή στο Εξωτερικό, με προνομιακά ασφάλιστρα για το Ανθρώπινο Δυναμικό του Ομίλου ΟΤE.

Κάλυψη

Ποιά είναι η μέγιστη διάρκεια ταξιδίου;

Η ταξιδιωτική ασφάλιση μπορεί να αγοραστεί για ταξίδια που διαρκούν έως και 30 ημέρες.
Με το πρόγραμμα OTE Annual πραγματοποιήστε απεριόριστα επαγγελματικά ταξίδια το χρόνο. Απαραίτητη προϋπόθεση να μη ξεπερνάει τις 30 μέρες το κάθε σας ταξίδι.

Έχουν όριο ηλικίας τα προγράμματα της Mondial Assistance;

Όχι, όλοι μπορούν να αγοράσουν ταξιδιωτική ασφάλιση. Τα άτομα που είναι άνω των 70 ετών δεν καλύπτονται για συμβάντα που σχετίζονται με ασθένεια.

Πότε ξεκινάει και πότε λήγει η ασφάλιση;

Είστε καλυμμένος/ καλυμμένη για τις ημερομηνίες που έχετε επιλέξει. Οι ημερομηνίες αναγράφονται στο συμβόλαιό σας.
Η κάλυψη της ακύρωσης αναχώρησης ισχύει από τη στιγμή έκδοσης του συμβολαίου και λήγει με την ολοκλήρωση του check-in. Οι υπόλοιπες καλύψεις αρχίζουν με την αναχώρησή σας για το ταξίδι και λήγουν με την επιστροφή σας στον τόπο κατοικίας σας.

Υπάρχουν εξαιρέσεις στο συμβόλαιο;

Ναι. Κάποιες εξαιρέσεις και προϋποθέσεις αφορούν σε συγκεκριμένες παραγράφους και γενικές εξαιρέσεις και προϋποθέσεις αφορούν σε όλο το ασφαλιστήριο συμβόλαιο. Παρακαλούμε όπως διαβάσετε τους όρους προσεκτικά για να βεβαιωθείτε πως έχετε επιλέξει την κάλυψη που χρειάζεστε.

Εάν έχω ερωτήσεις, με ποιόν μπορώ να επικοινωνήσω;

Είμαστε στη διάθεσή σας για να απαντήσουμε σε οποιοδήποτε ερώτημα σας,
09.00-17.00 Δευτέρα με Παρασκευή:
ΟΤΕ Ασφάλιση:
Τηλέφωνο: + 30 210 32 48 400 (εσ-13 & 16)
Fax: +30 210 32 49 410
Mondial Assistance:
Τηλέφωνο: + 30 210 99 88 100
Fax: +30 210 99 43 053
Email: globy@mondial-assistance.gr

Αίτηση Αποζημίωσης

Τι κάνω σε περίπτωση συμβάντος;

Επικοινωνήστε με τη Mondial Assistance.
Οι υπηρεσίες της Mondial Assistance είναι διαθέσιμες 24 ώρες το 24ώρο, 7 μέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο.

Τηλέφωνο: +30 210 99 88 118
Email: plateau@mondial-assistance.gr

Τι κάνω σε περίπτωση αίτησης αποζημίωσης;

Σε περίπτωση ατυχήματος ή ασθένειας πρέπει να ενημερώσετε τη Mondial Assistance άμεσα.
Σε κάθε άλλη περίπτωση συμβάντος πρέπει να ειδοποιήσετε τη Mondial Assistance εντός 30 ημερών από την ημερομηνία συμβάντος.

Τηλέφωνο: +30 210 99 88 118
Email: plateau@mondial-assistance.gr
Fax: +30 210 99 54 440

Είμαστε στη διάθεσή σας για να απαντήσουμε σε οποιαδήποτε απορία που αφορά στην ταξιδιωτική ασφάλιση της Mondial Assistance.